sze
2

Hányra kell jönni?

Címkék: idő promisz | Szerző: Mrs Tremond | 1:19 pm

Én már tízkor ott leszek a helyszínen, tehát a koránérkezők 10-től már jöhetnek, bár a többségnek 11 órát mondtam csak. Amennyire azonban a táncos lábú nagyközönséget (és magamat) megismertem az évek során, általában csak éjfél körül szokott egy ilyen buli beindulni.

Persze minél többen minél előbb jönnek, annál jobb lesz, és aki csak éjjel kettőkor vagy még később állít be (amint azt én meglehetősen sokszor tettem életem folyamán), az könnyen lehet, hogy lemarad a csúcspontról.

Szóval: tessék korán jönni, mondjuk 11 körül.

A bejegyzés trackback címe:

https://promisz.blog.hu/api/trackback/id/tr842267248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása